Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Strategie vzdělávání 2020, výzvy, před nimiž stojí ředitelé škol
Syblíková, Hana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou připravovaného dokumentu MŠMT Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020 a možnostmi naplnění jeho vize, která obsahuje zajištění kvalitního vzdělávání přístupného pro každého, orientovaného na žáka s maximálním využitím jeho vzdělávacího potenciálu. Práce je zaměřena na možnosti posílení tradičního významu a vlivu školy pro celou společnost a potřebě změny v metodách a formách vzdělávání, které jsou používány tradičním způsobem již několik desetiletí bez zřetele na potřeby měnící se společnosti. Daná problematika je posuzována v rámci ředitelů základních a středních škol s ohledem na jejich míru znalosti a porozumění dokumentu a na jejich celkovém postoji k zamýšleným intervencím. Výzkum zjišťuje, zda ředitelé vědí, co se od nich očekává a jaké vidí podmínky pro efektivní realizaci naplňování cílů a intervencí a zda pociťují, že před nimi nějaké výzvy stojí. To je současně podkladem pro vytvoření návrhu postupu implementace některých směrů Strategie 2020 a možného naplnění jejich cílů. KLÍČOVÁ SLOVA: Kvalita vzdělávání, rovnost, podpůrné mechanismy, hodnocení, ředitel

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.